Bedazzled
Elliot Richards er en ulykkelig ung mann hjemsøkt av ikke gjengjeldt kjærlighet, og desperat etter å endre livet sitt, inngår han en avtale med djevelen, som lover å gjøre akkurat det – for en pris.
Djevelen har aldri vært så deilig, eller morsom! Brendan Fraser er en ulykkelig, kjærlighetssyk datatekniker som blir offer for den syndig deilige Elizabeth Hurley når han går med på å selge henne sjelen sin i bytte mot sju ønsker. Men den slu prinsessen av Ondskap har mer enn noen få triks på lager. Og før du kan si ild og svovel blir Elliots liv et hysterisk helvete på jord.