Guess Who
Når Theresa tar med forloveden Simon Green hjem til foreldrenes 25-års bryllupsdag, unnlater hun å nevne en liten detalj: Han er hvit. Percy Jones er fast bestemt på å bryte datterens forlovelse, men vil bevise at en far ikke alltid vet best.
Når Theresa tar med forloveden Simon Green hjem til foreldrenes 25-års bryllupsdag, unnlater hun å nevne en liten detalj: Han er hvit. Percy Jones er fast bestemt på å bryte datterens forlovelse. Han gjør alt han kan for å få Simon til å føle seg "atskilt" fra familien, alt fra å vise frem kredittrapporten til å låse ham inne i kjelleren om natten. Men når Percy med glede avslører Simons pinligste hemmelighet, fører det til en opprørende rekke av komiske komplikasjoner som bare beviser at Percy Jones, en far, ikke alltid vet best.