A Muppets Christmas: Letters To Santa
Feir jul med alle favorittmuppetene dine i denne hjertevarme og styrtmorsomme julefilmen. Bli med våre lodne venner på et sprøtt juleeventyr fullt av latter og minneverdig musikk.
Feir jul med alle favorittmuppetene dine i denne hjertevarme og styrtmorsomme julefilmen. Whoopi Goldberg, Uma Thurman, Nathan Lane og andre sensasjonelle gjestestjerner er med våre lodne venner på et sprøtt juleeventyr fullt av latter og minneverdig musikk. Når Gonzo glemmer å poste tre brev til julenissen, overbeviser han Kermit og gjengen om å hjelpe ham med å levere brevene til Nordpolen. Underveis oppdager de at julen er tiden for å være sammen med dem du er mest glad i, mens de haster hjem for å oppfylle en venns juledrøm. Letters To Santa er timevis med julemoro for hele familien!