En Muppet julefortelling
Det er årstiden for kjærlighet, latter og en av tidenes kjæreste historier. Bli med Kermit, Miss Piggy og de gøyale muppetene i denne magiske versjonen av Dickens' fortelling. Michael Caine gjør en flott opptreden som gjerrige Ebenezer Scrooge. En julaften besøkes Scrooge av tre ånder, som sammen med Bob Cratchit og familien hans åpner Scrooges øyne og hjerte for julens betydning.