Oklahoma City Bombing: One Day in America
En gripende og unik fortelling om det dødeligste terrorangrepet på amerikansk jord, fortalt av dem som opplevde det.
19. april 1995 opplevde USA historiens dødeligste terrorangrep på amerikansk jord. 30 år senere forteller denne serien om dagen, fortalt av dem som opplevde den: innbyggerne i Oklahoma. Over tre episoder får vi høre unike historier om overlevelse og sorg og en nasjonal jakt på rettferdighet.