RACE
Med lite på CV-en, men full av pågangsmot, klarer Park Yoonjo å bli ansatt i et toppselskap gjennom et upartisk rekrutteringsprosjekt. Å bevise verdien sin på jobben er tøft, men hun baner seg uansett vei sammen med sin gamle venn og kollega Ryu Jaemin, rollemodellen Goo Yijung, og støttespilleren, Seo Donghoon.