Hyper Knife
Seok, en ivrig og genial nevrokirurg, finner tilbake til Deokhee, professoren som ødela livet hennes for lenge siden. En gang brydde de to kirurgene seg mer om hverandre enn om noen andre. Men nå som de ikke føler annet enn hat for hverandre, er Seok rasende og sverger på å ta hevn.