Chasing the Equinox
Urgamle sivilisasjoner skjulte hemmelighetene bak sin utrolige kunnskap om astronomi i sine templer og palasser bygd i forhold til solen på samme dag, over hele kloden. Dette er arkitekturmagi i kosmisk skala som avslører menneskehetens besettelse av solen over tusener av år og alle verdensdeler.