Mayarikets skatter
National Geographic-opplevelsesreiseren Albert Lin våger seg inn i den guatemalske jungelen for å utforske hvordan et nytt høyteknologisk kart avslører titusener av eldgamle ruiner. Tretten arkeologer tar fatt på en oppdagelsesreise for å utforske forsvunnede ruiner for første gang på 1500 år. Funnene deres skriver ny historie om en av verdens mest mystiske, eldgamle sivilisasjoner.
Et mystisk pyramidekompleks og nylig oppdagede hulesystemer avslører eldgamle mayaritualer.
Albert utforsker en undervannshule og jungelens dyp for å finne spor etter de kongelige mayaene.
Forsvunnede pyramider og skjulte skatter avslører detaljer om den eldgamle maya-sivilisasjonen.