Swing To The Moon
I skogen prøver den lille edderkoppen Temi forgjeves å fange månen fra trærne. Hun hekter seg på en ildflue for å fly opp, men svermen flyr ned igjen. Skuffet faller Temi til bakken og mister månen av syne. Hun blir lurt av synsbedrag, men da alt virker som mørkest, blir hun overrasket av et blendende lys.