The Stolen Girl
Tobarnsmoren Elisa lar datteren Lucia dra på overnatting hos hennes nye bestevenninne Josephine. Elisa møter Josephines mor, Rebecca, i hennes nydelige hjem, men når hun kommer for å hente Lucia neste dag, viser det seg at huset er en tom luksus-utleiebolig og at Lucia har blitt kidnappet.
Elisa Blix, flyvertinne på privatfly og tobarnsmor, lar hennes niårige datter Lucia dra på besøk hos sin nye bestevenninne Josephine. Elisa har et kort møte med Josephines vennlige mor, Rebecca, og vennebesøket utvikler seg til et overnattingsbesøk. Men når Elisa og ektemannen Fred kommer for å hente Lucia neste dag, har deres største frykt blitt til virkelighet. Huset er en tom luksus-utleiebolig, og Lucia har forsvunnet sammen med Rebecca og Josephine. Politiet forteller Elisa at alt Rebecca har fortalt henne kan ha vært løgn. Saken følges nøye av Selma, en ambisiøs og bestemt undersøkende journalist. Situasjonen eskalerer til en internasjonal jakt for å finne Lucia, og skjulte hemmeligheter som kan være nøkkelen til den tilsynelatende formålsløse kidnappingen blir avslørt.
Elisa lar datteren Lucia overnatte hos en ny venn. Neste morgen er hun forsvunnet.
Rebecca hevder at hun er Lucias ekte mor. Selma oppdager sjokkerende informasjon om Elisas fortid.
Selma avslører en skjult hemmelighet i Elisas fortid som kan være nøkkelen til å finne Lucia.
Skjulte hemmeligheter blir avslørt når Elisa er i et kappløp mot tiden for å redde Lucia.