High Potential
Skrevet av Drew Goddard («The Good Place», «The Martian») og med Kaitlin Olson i hovedrollen, «High Potential» følger en enslig mor med et enestående hode, hvis ukonvensjonelle evne til å løse forbrytelser fører til et uvanlig og ustoppelig partnerskap med en erfaren detektiv (Daniel Sunjata) som alltid følger regelverket. Basert på den populære franske serien «Haut Potentiel Intellectuel».
Morgane og Karadec slår seg sammen med en ekspert på stjålet kunst for å løse en flokete sak.