Animasjon, Sport
Donald prøver å vise nevøene hvor flink han er i hockey, men de ender opp med å være bedre enn ham.
Donald, “Andesumpens hockeymester”, utfordrer nevøene til en hockeycamp. Men han bruker for mye tid på å vise seg og taper.