Donald punkterer
Donald er på kjøretur på landet, men blir frustrert når han prøver å reparere en punktering. Jekken blir ødelagt, radiatoren eksploderer, og de gjenværende tre dekkene punkteres også. Donald gir opp og kjører videre med punkterte dekk.
Donald er på kjøretur på landet, men blir frustrert når han prøver å reparere en punktering. Jekken blir ødelagt, radiatoren eksploderer, og de gjenværende tre dekkene punkteres også. Donald gir opp og kjører videre med punkterte dekk. Filmen inneholder henvisninger til gummimangelen under 2. verdenskrig.