Jumper
De episke eventyrene til en mann som oppdager at han har den spennende evnen til å umiddelbart teleportere hvor som helst han kan se for seg i verden.
En ung mann med evnen til å teleportere, som i hemmelighet blir beskyttet av sin fraværende, konfliktfylte mor, blir voksen og forsøker å beile til kjæresten sin mens han blir oppfanget i en krig mellom en annen «Jumper» og «Harlequins», en skummel gruppe dedikert til å utslette «Jumpere».