Onboard: The Transcontinental Race
Til syvende og sist er Transcontinental Race et utmattende, men likevel fengslende sykkelritt. Rittet overgår grensen til en konkurranse, og blir en dypt personlig utforskning midt i utmattelse og ubehag. Underveis fanges denne forvandlende opplevelsen gjennom tre løp fra 2016 til 2018, og gir seerne et inngående dypdykk i kjernen av Transcontinental Race.