Longboarding La to NY
Et britisk filmteam legger ut på en ambisiøs reise på longboard, 4800 kilometer gjennom USA fra Los Angeles til New York. Støttet av et lite team, møter de ørkener, fjell og byer, og dokumenterer sitt livsendrende eventyr.