Action og eventyr, Animasjon
Jane leter etter den perfekte gaven til Tarzan for å feire deres første år i jungelen, og Tarzan overrasker Jane med en gave som viser henne akkurat hvor godt han forstår hennes verden.
Mens Tarzan og Jane forbereder feiringen av sitt første år i jungelen, leter Jane etter den perfekte gaven til Tarzan. Hun ber om hjelp fra gorilla- og elefant-vennene sine, Terk og Tantor og de hjelper henne med å huske hvilket spennende år det har vært, fra å overliste luskende pantere til å lavasurfe et vulkanutbrudd. Men det er ingenting sammenlignet med det Tarzan har planlagt for Jane – en overraskelse som viser henne akkurat hvor godt han forstår verdenen hennes.