Boston Legal
De private og profesjonelle livene til Bostons mest erfarne prosedyreadvokater danner grunnlaget til denne dramakomedien som har blitt nominert til flere Emmy-priser siden premieren i 2004. Da Brad Chase (Mark Valley), en advokat fra Washington, D.C., ble forflyttet til Boston for å holde et øye med Denny Crane (William Shatner), seniorsjefen for Crane, Poole & Schmidt, hadde han ingen anelse om hva han bega seg inn på. Mens Chase gjør sitt beste for å holde et øye med Crane, bruker Alan Shore (James Spader) etisk tvilsomme metoder for å vinne sakene som ingen andre vil røre.