You Again
For Marni (Kristen Bell), som nå er vellykket, var skolen en skrekkfilm ... og brorens bryllup er oppfølgeren når erkefienden Joanna hjemsøker henne som bruden hans. Det er snill mot slem jente i denne hysteriske gjenforeningem med den ene personen Marni helst vil glemme. Og om ikke det var nok, må Marnis mor (Jamie Lee Curtis) møte sin egen skolefiende (Sigourney Weaver), brudens tante.