Confessions of a Teenage Drama Queen
Når den alltid dramatiske Lola flytter fra byen til forstaden, føler hun at livet mangler spenning. Men hun vil aldri gi opp drømmen om å bli stjerne, og gjør alt hun kan for å bli skolens dronning.