To på rømmen: Før evig og alltid
Mens Rapunsel forbereder seg på å bli kronet prinsesse av Corona, forandrer en uforglemmelig natt håret hennes igjen!
Det kan godt være det er Rapunsels "lykkelig alle sine dager", men denne eventyrslutten er ikke helt som hun hadde drømt den skulle bli. Mens Eugene føler seg hjemme i sitt nye liv, i kongelig luksus, skjønner Rapunsel at å vende seg til livet i Corona er vanskeligere enn hun trodde. Overveldet av nye forpliktelser, rømmer Rapunsel med sin venn og hoffdame, Cassandra. De får en natt i frihet som vil forandre prinsessen, du vet... igjen.