Frustrerte fruer
Fra graven introduserer nylig avdøde Mary Alice oss for Bree, Edie, Gabrielle, Lynette og Susan – sine tidligere naboer i Wisteria Lane – og gir oss et innblikk bak fasaden i deres tilsynelatende perfekte liv.