Velkommen til Hamptons, en fortryllende verden av velstand, overflod og makt. Bak glamouren er imidlertid samfunnet fullt av mørke hemmeligheter og svik. Møt Emily Thorne (Emily VanCamp), en ung kvinne som drives av et sterkt ønske om å hevne opp en urett. Når hun flytter inn i det nye huset ved havet, undres folk på hvem hun er, men hun vet alt om dem, også hva de i sin tid gjorde mot familien hennes. For mange år siden tok de alt ifra henne. Nå skal hun få dem til å betale for det, én etter én.