Weltmarktfuhrer
«WELTMARKTFÜHRER» følger Tan Siekmann, kalt den tyske Bill Gates, når han leder Biodata til suksess under Tysklands teknologiboom. Etter konkurs, forfølger Siekmann innløsning i ISDN-datakryptering, og overvinner tilbakeslag med optimisme. Klaus Stern forteller om reisen og motstandskraft i møte med utfordringer som forsinkede lønninger, mens Siekmann streber etter ny global prominens.