Stiller Kamerad
Tre tyske soldater – en kvinne og to menn – kjemper mot posttraumatisk stresslidelse etter militærtjenesten. De utforsker en alternativ form for terapi som bruker hesters unike evner til å nå inn i menneskesinnet. Filmen skildrer reisen deres mens de jobber for å lege sine indre sår gjennom dette sterke og utradisjonelle båndet.