Nothing to Declare
Vi befinner oss i Irland i 1985. To irske gutter på 10 og 13 år blir blindpassasjerer på et fly fra Dublin til New York. I dette nostalgiske eventyret forteller Keith Byrne og Noel Murray om barndomsreisen sin for første gang.