Jesu gravs hemmeligheter
Få et innblikk bak kulissene når medlemmer av det religiøse miljøet, arkitekter, forskere og historikere samarbeider om det sjeldne arbeidet med å gjenopprette strukturen til det mange mener er Jesus’ krypt i Jerusalem. Dette viktige restaureringsarbeidet hjelper oss å finne ut av hemmeligheter skjult i hundrevis av år, og å utforske teoriene rundt kryptens opprinnelse og Jesus’ gravlegging.