Oppveksthistorier, Komedie
"Biter i livet" tilfører en tøtsj av komikk til de typiske problemene i unge tenåringers verden: forholdet til brødre og søstre, foreldre, venner, dating, skole, idrett, musikk, og så videre — kort sagt, alt som er en del av livene til unge mennesker i alderen 14 til 15.