Soy Luna
Når Luna og adoptivforeldrene hennes flytter til Buenos Aires, oppdager Luna at kjærlighet slår tid og avstand. Hun er en oppmerksom jente, som ble forlatt som baby, av grunner som ikke er det man tror først. Når hun vokser til, møter hun mennesker fra forskjellige bakgrunner, som kanskje kan bringe henne nærmere røttene hennes. Samtidig vil lidenskap, vennskap og kjærlighet hjelpe henne med å holde seg til veien hun har valgt.