Boundin
Boundin er historien om et nyklippet lam og en jackalope, den mytiske, hornede haren i amerikansk western-folklore. For det danseglade lammet er livet en vals helt til prærievennene hans erter ham for hans nyklipte utseende. Han blir deprimert etter å ha mistet den fine ulla si. Den eneste som kan hjelpe ham er den enorme jackalope, som bringer solskinn og optimisme med seg hvor enn han hopper.