Southern Tales
Bli med de kjente skiløperne Thibaud Duchosal og Lucas Swieykowski når de forsøker å klatre opp, og stå på ski ned tre av Patagonias høyeste vulkaner på under én uke. De kjemper mot ekstremvær og farlige forhold, og må stole på instinktet for å navigere i iskalde temperaturer og dårlig sikt. Vil de lykkes, eller vil naturen tvinge dem til å gi opp oppdraget?