One Step Beyond
Géraldine Fasnacht, en kjent snowboarder og basehopper, avslører en verden med vingedrakter. Gjennom oppturer og nedturer, fra eufori til tragedie, deler hun sin reise. Etter en livsendrende hendelse bekrefter Géraldine sitt engasjement for et liv fylt med adrenalin. Denne ærlige beretningen gir et innblikk i livene til de som omfavner det ekstraordinære. Fest setebeltene for en uforglemmelig tur!