Doctor Odyssey
Fra Ryan Murphys briljante hjerne kommer det høy-oktan prosedyredramaet «Doctor Odyssey». Max (Joshua Jackson) er den nye legen om bord på et luksus-cruiseskip der personellet jobber hardt og fester hardere. Det er alle mann (og kvinner) på dekk når Max og hans lille, men mektige medisinske team navigerer unike medisinske kriser og hverandre, milevis fra land.