Will Trent
Spesialagent Will Trent i Georgia Bureau of Investigation (GBI) ble forlatt ved fødselen og måtte tåle en tøff oppvekst i Atlantas overveldede fosteromsorgssystem. Men nå, fast bestemt på å bruke sitt unike synspunkt til å sørge for at ingen andre blir forlatt som han ble, har Will Trent det høyeste antall løste saker i GBI.