Pita Hall
Kalender driver en liten pitarestaurant som han har arvet fra sin far sammen med datteren Filiz. Etter at han mistet sin kone for ti år siden, ble han innesluttet. Han liker ikke forandringer og tar ikke sjanser, noe som også gjør at restauranten sliter. En ny pitarestaurant, Pidburger, forverrer situasjonen deres. Med Öcüs ankomst begynner endringer å skje, og de legger ut på mange eventyr for å redde restauranten.
Kalender driver en liten pitarestaurant som han har arvet fra sin far sammen med datteren Filiz. Etter at han mistet sin kone for ti år siden, ble han innesluttet. Han liker ikke forandringer og tar ikke sjanser, noe som også gjør at restauranten sliter. En ny pitarestaurant, Pidburger, forverrer situasjonen deres. Når huseieren, Uysal Bey, bestemmer seg for å selge restauranten, blir situasjonen enda mer kritisk. Akkurat da krasjer Öcü gjennom butikkvinduet på motorsykkelen sin, og endringene settes i gang. Sammen med Öcü begir Kalender seg ut på eventyr for å redde restauranten. Når hans første kjærlighet, Gülşen, plutselig kommer tilbake, forsterkes forandringens vind. Sammen innser de at det ikke er nok å drømme for å oppnå noe i livet, og at det aldri er for sent å gjøre noe med det.