Another You
Mümtaz, en ensom mann i førtiårene, møter Derya når de dør i en ulykke hvor de blir påkjørt av en lastebil. Etter ulykken våkner han imidlertid opp hver dag i en annen kropp og gjenopplever en "siste dag" i tre år. En dag møter han Derya igjen på en prisutdeling, uvitende om at også hun har gjenopplevd forskjellige liv i tre år.
Mümtaz er en ensom og uheldig mann i førtiårene, hvis liv har tatt en vending til det verre. En skjebnesvanger dag møter han Derya. Ingen av dem vet at dette tilfeldige møtet betyr slutten for dem begge. De møtes gjennom en ulykke og mister livet når en lastebil krasjer inn i dem. Mümtaz tror at denne merkelige dagen er hans siste, men i stedet skjer noe helt annet. I de neste tre årene våkner han opp hver dag i kroppen til en annen person som er dømt til å dø den dagen, og han gjenopplever en «siste dag» om og om igjen. Tre år senere møter han en vakker kvinne på en prisutdeling, men vet ikke at det er Derya – kvinnen som døde sammen med ham i ulykken. Akkurat som Mümtaz har også Derya våknet opp i en ny kropp hver dag de siste tre årene.