Magikerne kommer tilbake - Alex vs. Alex
Familien Russo reiser til Italia for å møte sine slektninger, men når Alex prøver å bevise at hun er mer enn en tilsynelatende sorgløs ung magiker, maner hun uforvarende frem et trylleformular som skaper en God Alex og en Ond Alex.