Breslau
Det er 1936. De 11. olympiske leker nærmer seg i Berlin. I mellomtiden finner et brutalt mord sted i Breslau. Den kontroversielle, men effektive polske politimesteren, Franz Podolsky, er den eneste som kan løse mysteriet. Et farlig spill med morderen begynner, som truer både karrieren og privatlivet hans.
Det er 1936. De 11. olympiske leker nærmer seg, og hele verdens øyne er rettet mot hovedstaden i Det tredje riket. I mellomtiden finner et brutalt mord sted i Breslau som kan ødelegge hele propagandakampanjen og forstyrre det store sportsarrangementet. Den eneste som kan avslutte etterforskningen i tide er den polske politimesteren Franz Podolsky. Podolsky, kjent for sine kontroversielle, men effektive metoder, befinner seg ansikt til ansikt med det fremvoksende onde. Mens han konfronterer sine egne demoner, starter han en farlig katt-og-mus-lek med morderen, som truer både karrieren og privatlivet hans.