Mord i Venezia
"Mord i Venezia" er et skremmende mysterium satt i uhyggelig etterkrigstid i Venezia på allehelgensaften, og omtaler den beryktede detektiven Hercule Poirots tilbakekomst. Poirot, som nå er pensjonist og lever i frivillig eksil i Venezia, dukker motvillig opp på en sammenkomst i et forfallende, hjemsøkt palass. Når en av gjestene blir drept, blir detektiven dyttet inn i en verden av skygger og hemmeligheter.