Disney Junior Ariel Den lille havfruen
Disney Juniors "Ariel" er en musikalsk eventyrserie for førskolebarn om Ariel, en ung havfrue, som lærer om at hennes kraften i å bruke stemmen og synge kan skape ringvirkninger.
Disney Juniors "Ariel" er en musikalsk eventyrserie for førskolebarn om Ariel, en ung havfrue som lærer at hennes kraft ligger i å bruke stemmen sin til å si ifra, synge, og skape både bølger og ringvirkninger. For når hun gjør det, tar hun styring på livet! Omringet av et fellesskap av klassiske figurer fra den originale filmen, inkludert Sebastian og Fomle, samt spennende nye tilskudd, er Disney Junior's "Ariel" satt i en verden av et livlig og fargerikt Karibisk hav, som fremhever karibisk kultur gjennom musikk, mat, mote, språk og folklore.