Freakier Friday
"Freakier Friday", oppfølgeren til "Freaky Friday" fra 2003, har Jamie Lee Curtis og Lindsay Lohan i hovedrollene som Tess og Anna Coleman. Vi møter Tess og Anna igjen flere år etter at de opplevde en identitetskrise. Anna har selv en datter nå, og er i ferd med å få en stedatter. Samtidig som de navigerer seg gjennom utfordringene som følger av å forene to familier, oppdager Tess og Anna at lynet kan treffe dem igjen.
"Freakier Friday" er oppfølgeren til den elskede filmen med fra 2003 med Jamie Lee Curtis og Lindsay Lohan i hovedrollene som Tess og Anna Coleman. Vi møter Tess og Anna igjen flere år etter at de opplevde en identitetskrise. Anna har selv en datter nå, og er i ferd med å få en stedatter. Samtidig som de navigerer seg gjennom utfordringene som følger av å forene to familier, oppdager Tess og Anna at lynet kan treffe dem igjen. "Freakier Friday" er regissert av Nisha Ganatra. Produsentene er Kristin Burr, Andrew Gunn og Jamie Lee Curtis, og Nathan Kelly, Ann Marie Sanderlin og Lindsay Lohan er ansvarlige produsenter. Fra den originale filmen får vi et gjensyn med skuespillerne Mark Harmon, Chad Michael Murray, Christina Vidal Mitchell, Haley Hudson, Lucille Soong, Stephen Tobolowsky og Rosalind Chao. Nye fjes er Julia Butters, Sophia Hammons, Manny Jacinto og Maitreyi Ramakrishnan.