Made in Korea
På 1970-tallet i Sør-Korea er en mann fast bestemt på nå toppen når det gjelder rikdom og makt. Han lever et dobbeltliv, etterretningsagent om dagen og farlig forretningsmann om kvelden. Dette gjør at han stilles overfor en politiadvokat som er villig til å satse alt for å stanse ham.