The Football Fraudster
I løpet av de siste ti årene har Medi Abalimba hevdet å være en MI6-agent, Premier League-fotballstjernen Gael Kakuta, en fotballagent og en NFL-spiller, og han lurte en velrenommert direktør til å tro at han var en colombiansk rapper, samt at han overbeviste Thierry Henrys ekskone om at han var en Navy SEAL-soldat. Denne dokumentaren gransker hvordan han gjorde det.