Cleft Lip
Hva skjer når fruktbarhet gjøres til handelsvare i et splittet samfunn? Sofokles’ Oidipus gjenoppstår i denne moderne tragedien, satt i en verden der donoregg og sæd kjøpes og selges. Historien utforsker oppløsningen av det grunnleggende båndet mellom foreldre og barn, mens biologi og sosiale endringer driver stadig flere mot fertilitetsbehandling.