Clock
Ella er en stigende stjerne innen interiørdesign, bor i et hus du ville se i blader, og er gift med en kjærlig ektemann. Men Ella er en sosial paria, fordi… Ella vil ikke ha barn. Når Ella finner ut om en klinisk utprøving der problemet hennes blir sett på som et fertilitetsproblem, bestemmer hun seg for å registrere seg. Til hennes store overraskelse fungerer behandlingen, men til hvilken pris?
Ella har alt. Hun er en stigende stjerne innen interiørdesign, bor i et hus du ville se i blader, og er gift med en kjærlig ektemann. Men Ella er en sosial paria, fordi… Ella vil ikke ha barn. Og ingen – ikke familien hennes, eller samfunnet – vil tolerere det, til tross for at hun insisterer på at hun er lykkelig. Når presset stiger finner Ella ut om en klinisk utprøving der problemet hennes blir sett på som et fertilitetsproblem – en kjemisk ubalanse som kan behandles med nylig konstruerte, syntetiske hormoner og kognitiv atferdsterapi. Hun bestemmer seg for å registrere seg. Til hennes store overraskelse begynner behandlingen å fungere. Men bivirkningene fra medisineringen gjør henne stadig mer paranoid og voldelig. Ella vil endelig ha barn… men til hvilken pris?