Oz: Den Fantastiske Verden
Dorothy finner ut at hennes gamle venner har blitt til stein, og at Smaragdbyen har blitt et urbant ødeland. Hun kjemper mot prinsesse Mombi og nomekongen for å redde vennene og sin kjære Smaragdby.
Dorothy er tilbake i drømmelandet sitt i dette spennende eventyret, som er basert på L. Frank Baums Oz-bøker. Når hun finner ut at de gamle vennene har blitt gjort til stein, hjelper de nye vennene Tik-Tok, Jack Gresskarhode og gumpen i kampen mot farlige fiender, inkludert hjulmenn, hodejegeren prinsesse Mombi og den onde nomekongen. Kan Dorothy redde vennene sine og Smaragdbyen?