Action og eventyr, Fantasy
Når unge Willow Ufgood finner en forlatt jente, får han vite at hun er skjebnebestemt til å avslutte styret til den onde dronning Bavmorda.
Da unge Willow Ufgood finner en forlatt jente, får han vite at hun er skjebnebestemt til å avslutte styret til den onde dronning Bavmorda. For å beskytte barnet må Willow gå sammen med en fekter og bekjempe mørkets krefter i den ultimate kampen mellom godt og ondt.