El último vuelo del Sunbreeze
En varm augustdag i 2008 styrtet Spanair-fly 5022 på Barajas-flyplassen, og 154 mennesker mistet livet. Denne dokumentaren graver frem glemte detaljer om tragedien. Ved å bruke nye data og intervjuer jaktes det på svar: Hvorfor nådde ikke «Sunbreeze» frem til destinasjonen, og hvem bærer ansvaret for den katastrofale ulykken?