Jane
Regissør Brett Morgan bruker 100 timer tidligere usette arkivopptak, og forteller oss historien om JANE, en kvinne som revolusjonerte vår forståelse av den naturlige verdenen gjennom sin forskning på sjimpansene. Med de rike komposisjonene fra den legendariske Phillip Glass i bakgrunnen, får du et nært portrett av Jane Goodall — en pioner som ble en av verdens mest beundrede naturvernere.